GR-55 for sale in southwest Germany

Started by Majiken, January 02, 2015, 07:21:24 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Majiken


Okay folks, I have indeed decided that I will sell my GR-55 if anybody is interested for 450 Euros plus shipping to wherever. The GP10 covers my needs, and the "55" is too nice to just lie around gathering dust. Feel free to ask questions, and even freer to come give a direct test drive!

For posterior's sake, here is the original posted text in German, the translation is accurate  :)
... ob ich mein GR-55 verkaufen soll? Ich habe nämlich vor kurzem eine GP-10 erstanden, die mir praktisch alles macht, was ich zumindest Live brauche- PCM habe ich bisher nicht gebraucht, außer für einen schönen Cello-Track auf einer CD. Das Teil ist aber zu schön, um auf einen Einsatz alle 2 Monate zu warten- oder??

Sollte also jemand daran Interesse haben, bitte melden! Es ist etwa ein Jahr alt, fast nur im Nichtraucherstudio benutzt, neuwertig und noch unter Garantie. OVP vorhanden, ohne GK-3 und Kabel, für 450€ plus Versand.  Ausgiebiges testen vor Ort mit Abholung bevorzugt, in der Nähe von 67806 Rockenhausen/Pfalz. Kontakt gerne hier per PM, oder auch über die Kontaktdaten auf meiner Website.
Schnäppchenjäger und Verhandlungsjunkies brauchen sich nicht zu melden, ich bin nicht auf einen Verkauf angewiesen- für den richtigen wäre es aber ein sehr guter Kauf zum durchaus attraktiven Preis.

Euch/uns allen ein klasse 2015!!
Take what you need, put back a bit more, leave the place behind you better than it was before :-)

www.majiken.rocks

kenact

... Whether I should sell my GR -55 ? For I have recently bought a GP -10, which practically gives me everything I Live brauche- PCM at least I have not used except for a nice cello track on a CD . The part is but too good serviceable for a mission every 2 months or ??

If someone are interested, please contact me! It is about a year old, used almost exclusively in the Non smoking studio, new and still under warranty. OVP present without GK -3 and cables for 450 € plus shipping . Extensive testing on site Pickup preferred near 67806 Rockhausen / Pfalz . Contact happy here via PM or via the contact details on my website.
Bargain hunters and negotiation junkies need not report them , I'm not angewiesen- a sale for the right but it would be a very good buy for quite attractive price.

You / us all a great 2015 !!

Translation provided by Google. :)
Godin Session & Montreal FTP, LGXT, LGX SA, Redline, ACS, A12, A11, A10, A4
Danoblaster Baritone w/GK-3
Gretsch Nashville, Viking
Fender Strats
Fret King Supermatic
Larrivee DV03RE
Parker Midi Fly
Seagull, S&P 12
VOX Phantom XII
GR-55, 33, 30, 20, GI-20, RC-50, US-20, VG-99, VP-7
Sentient 6
Cyr 7

papabuss

#2
Quote from: Majiken on January 02, 2015, 07:21:24 AM
... ob ich mein GR-55 verkaufen soll? Ich habe nämlich vor kurzem eine GP-10 erstanden, die mir praktisch alles macht, was ich zumindest Live brauche- PCM habe ich bisher nicht gebraucht, außer für einen schönen Cello-Track auf einer CD. Das Teil ist aber zu schön, um auf einen Einsatz alle 2 Monate zu warten- oder??

Sollte also jemand daran Interesse haben, bitte melden! Es ist etwa ein Jahr alt, fast nur im Nichtraucherstudio benutzt, neuwertig und noch unter Garantie. OVP vorhanden, ohne GK-3 und Kabel, für 450€ plus Versand.  Ausgiebiges testen vor Ort mit Abholung bevorzugt, in der Nähe von 67806 Rockenhausen/Pfalz. Kontakt gerne hier per PM, oder auch über die Kontaktdaten auf meiner Website.
Schnäppchenjäger und Verhandlungsjunkies brauchen sich nicht zu melden, ich bin nicht auf einen Verkauf angewiesen- für den richtigen wäre es aber ein sehr guter Kauf zum durchaus attraktiven Preis.

Euch/uns allen ein klasse 2015!!
Majiken, auch Dir ein Frohes Neues Jahr.
Tipp: Ich würde das GR55 behalten. ;)

Es gibt hier im Forum einen 'USED GEAR' Ordner, in welchem auch andere User mal 'rein schauen' können.
Dorthin habe ich Deinen  Request verschoben. ;)
FENDER STRATOCASTER (1974); BRIAN MAY RED SPECIAL; VG 99; GR 55; Yamaha DX 7

Music was my first love and it will be my last (JOHN MILES)

Majiken

Quick bump, as I have decided to sell!
Take what you need, put back a bit more, leave the place behind you better than it was before :-)

www.majiken.rocks